Campania #gatapentruVIAȚĂ a avut aproape 2 milioane de vizualizări

Mesajele Campaniei #gatapentruviață, derulată de UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România în perioada 14 februarie – 31 martie 2019, au avut aproape 2 milioane de vizualizări.

#gatapentruviață este prima campanie de informare care are drept scop educația financiară și conștientizarea beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață destinată tinerilor între 18 și 35 de ani și derulată exclusiv în mediul digital. Campania a avut la bază mesaje amuzante, adaptate specificului publicului tânăr, care au ajuns la un target comparabil cu 20% din totalul utilizatorilor de Facebook din România.

„Primele trei secunde din fiecare video, care conțin principalul mesaj pe care ne-am dorit să îl transmitem, au fost vizionate de peste 1,46 milioane de ori. Este o campanie inedită, care i-a ajutat pe tineri să afle mai multe despre asigurările de viață. Mesajele acesteia au fost prezentate și pe platforma Asiguropedia.ro, peste două treimi dintre vizitatorii site-ului din această perioadă venind de pe Facebook”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Directorul General al UNSAR.

Campaniile care au drept scop promovarea beneficiilor aduse de o asigurare de viață sunt extrem de importante pe plan local, în condițiile în care deficitul de protecție din România reprezenta în 2017 61% din PIB, adică 113,3 miliarde de euro. Acest indicator este calculat ca diferență între resursele financiare necesare și cele disponibile la un moment dat într-o familie pentru a putea menține standardul de viață în cazul producerii unui eveniment neprevăzut (deces, accident, îmbolnăvire).

În prima parte a acestui an, campaniile de educație financiară derulate de UNSAR au fost premiate de două ori, în cadrul Galei EduFin a Autorității de Supraveghere Financiară și, de asemenea, în cadrul Galei Premiilor Pieței Asigurărilor, organizată de XPRIMM. Mai mult, campania #gatapentruviață a fost recent menționată de Insurance Europe – federația europeană a asociațiilor asigurătorilor – drept exemplu de bună practică la nivel european.

„Educația financiară reprezintă o prioritate pentru UNSAR. Avem în 2019 cel mai ambițios plan de activitate din istoria de 25 de ani a asociației. Credem că doar prin educație financiară putem sprijini românii să conștientizeze riscurile la care sunt expuși și să realizeze modul în care asigurările pot contribui la stabilitatea financiară a fiecăruia”, a mai precizat oficialul UNSAR.



Share This