unsar_header_aprilie2015

Comisia Europeană: Plafonarea tarifelor RCA încalcă legislaţia comunitară

București, 23 februarie 2017. Comisia Europeană atenţionează, în raportul de ţară publicat ieri, că măsurile de plafonare a tarifelor polițelor asigurării obligatorii auto, luate de Guvernul României ...

unsar_header_daune_auto_aprilie_2015

Adrian MARIN, preşedintele UNSAR: Digitalizarea a schimbat profund caracterul consumatorului, în special al generaţiei Millennials

Adrian MARIN, președintele UNSAR, a participat pe 23 februarie la Digital Banking & Insurance Conference, eveniment dedicat industriei bancare şi industriei de asigurări din România, unde a ...

unsar_rezultate_2012

Adrian MARIN, Președintele UNSAR: Creșterea interesului consumatorilor pentru asigurările facultative, soluție pentru stabilizarea pieței de asigurări

Adrian MARIN, președintele Uniunii Naționale a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România, a vorbit în cadrul conferinței „Industria Asigurărilor, la un nou start”, ...

unsar_header_daune_auto_aprilie_2015

Mădălin ROȘU a vorbit la Viena despre provocările de pe piața RCA, în cadrul Motor Insurance Conference

Mădălin Roşu, Responsabilul Secţiunii de Asigurări Auto din cadrul UNSAR, a vorbit despre noile provocări de pe piaţa RCA din România în cadrul evenimentului Motor Insurance Conference 2017 care a ...

conf_asig_2016

Consolidarea reputațională, factor de creștere pentru industria de asigurări din România

Uniunea Naţională a Societăţilor de Asigurare şi Reasigurare din România a organizat luni, 27 iunie, a V-a ediție a Conferinței Anuale a Asigurătorilor din România, cea mai importantă adunare ...

Asiguropedia

Punct de vedere UNSAR referitor la informațiile lansate în spațiul public privind relația dintre companiile de asigurare si unitățile reparatoare

Avand in vedere afirmatiile aparute ieri in spatiul public referitoare la relatia dintre companiile de asigurare si unitatile reparatoare, UNSAR face urmatoarele precizari:

Drepturile pagubitului sunt consfintite de legislatia romaneasca, iar contractele de colaborare ale companiilor de asigurari cu unitatile de service sunt incheiate in conditiile respectarii acestor drepturi. Cazurile mentionate in cadrul articolului, care vizeaza posibile nerespectari ale drepturilor pagubitilor, in masura in care sunt reale, ar trebui raportate si cercetate inainte de a fi comunicate, drept urmare solicitam celor care au facut astfel de afirmatii sa le probeze.

Pentru o informare corecta, pe langa argumente, exemple concrete sau dovezi care sa sustina afirmatiile grave facute in articol, ar fi intrat in responsabilitatile autorului ca articolul sa fi inclus si informatii din partea asiguratorilor pe aceste teme.

Avertizam ca, in lipsa unei informari complete si corecte a populatiei, dar si printr-o prezentare deformata a situatiei in ansamblu se creeaza panica si neincredere nefondate in randul clientilor si se afecteaza nejustificat, prin simple ipoteze iresponsabile si neargumentate parteneriatele incheiate intre societatile de asigurare si unitatile reparatoare.