Campania „OAMENII din Asigurări”

Campania pune accent pe contribuția adusă de industria de asigurări la nivelul societății românești și evidențiază oamenii care fac posibile toate acestea, trasând paralele cu diversele ocupații familiare publicului larg.

În industria de asigurări din România lucrează aproximativ 8.500 de angajați direcți și peste 30.000 de colaboratori. În fiecare zi calendaristică din 2018, companiile de asigurări au plătit despăgubiri de aproape 3 milioane de euro, ajutând astfel familii și afaceri aflate în situații dificile după producerea unui risc asigurat.

„Lansăm prima campanie integrată de comunicare a industriei de asigurări din România, cu accent pe oamenii care lucrează în industrie și pe impactul pe care munca lor îl are asupra vieților de zi cu zi ale românilor. Dincolo de percepțiile existente, industria aduce importante beneficii societății și reprezintă un punct real de sprijin pentru cei care au nevoie”, a declarat Adrian MARIN, Președintele UNSAR.

„Campania își propună să crească gradul de conștientizare cu privire la importanța asigurărilor și a efectelor pozitive pe care acestea le produc în societate și în economie. Proiectul se derulează în perioada 17 mai – 17 iunie 2019 și este implementat în principal în mediul online, fiind adresat tuturor categoriilor de public și de consumatori ai industriei de asigurări din România”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Anul acesta, UNSAR marchează 25 de ani de la înființare și organizează, pe 23 mai, alături de Insurance Europe – federația europeană care reunește asociațiile naționale ale asigurătorilor și reasigurătorilor – Conferința Anuală Insurance Europe la București. Este pentru prima dată când acest eveniment se desfășoară într-o țară din Europa Centrală și de Est.



Share This