UNSAR lansează prima campanie de informare privind asigurările de viață dedicată tinerilor

UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România lansează prima campanie de informare privind asigurările de viață, care are drept scop educația financiară și conștientizarea beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață în rândul tinerilor.

Campania #gatapentruVIATA se adresează persoanelor cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani și se va derula 100% în mediul digital, acesta fiind cel mai potrivit canal pentru a comunica cu acest public.

În practica internațională, asigurările de viață reprezintă unul dintre cele mai utile instrumente de protecție. “Cea mai mare parte dintre persoanele tinere cărora ne adresăm nu cunosc utilitatea asigurărilor de viață, fiindu-le dificil să se raporteze la momentul nefericit în care vor avea nevoie de îngrijiri medicale sau vor rămâne fără job și cu rate la bancă de plătit în continuare. Venim în sprijinul lor cu această campanie, care se va derula în exclusivitate în social media, cu mesaje simple și amuzante, adaptate specificului acestui public, dar care arată clar motivele pentru care ai nevoie de o asigurare de viață, indiferent de vârstă’’, a declarat Alexandru CIUNCAN, Directorul General al UNSAR.

Campania se va desfășura până la sfârșitul lunii martie și va cuprinde materiale video, dar și grafice, care vor rula pe pagina de Facebook Asiguropedia, dar și sub formă de ad-uri pe Instagram și Facebook.

Asiguropedia.ro reprezintă o platformă online dezvoltată de UNSAR, care conține informații utile pentru publicul larg despre asigurări, dar și sfaturi pentru protecția împotriva diverselor riscuri. Ca parte a acestei campanii, Asiguropedia.ro include și o secțiune special dedicată asigurărilor de viață, în care sunt explicate pe larg toate formele de asigurare din această categorie, aducând în plus argumente ce demontează miturile care îi împiedică pe tineri să încheie o asigurare de viață.

În România există aproximativ 1,66 milioane de contracte de asigurare de viață în vigoare, conform datelor Autorității de Supraveghere Financiară după primele 9 luni ale anului 2018 primele brute subscrise fiind de 1,59 mld. lei, în creștere cu 3,96% față de aceeași perioadă a anului anterior. Asigurările de viață reprezintă 21% din piața totală de profil din România, în condițiile în care media la nivel european este de circa 60%.

De altfel, acesta nu este primul demers dedicat tinerilor realizat de UNSAR. În perioada octombrie-noiembrie 2018, UNSAR a derulat campania de educație și prevenție rutieră ATENT ÎN TRAFIC. Atunci, aproape 1.400 de studenți de la universitățile din București și Ilfov s-au înscris, 100 dintre aceștia fiind selectați, prin tragere la sorți, pentru a participa la un curs de condus defensiv la Academia Titi Aur.

“Acordăm o atenție deosebită tinerilor deoarece, pe termen lung, credem în beneficiile educației financiare. În plus, tinerii sunt cei care pot duce mai departe mesajele cu privire la importanța asigurărilor și a beneficiilor protecției financiare, în general. Prin urmare, ne implicăm activ în viața academică, inclusiv prin susținerea de cursuri în cadrul facultăților cu profil economic”, a mai spus Alexandru CIUNCAN.



Share This