

Bun venit la prima ediție a Newsletter-ului
„LUMEA ASIGURĂRILOR” din anul 2025!
Continuăm acest demers pentru că ne dorim să aducem asigurările mai aproape de români, iar #OAMENIIdinAsigurari pot acorda un real sprijin în acest sens.
O Românie asigurată înseamnă o Românie mai bine pregătită în fața neprevăzutului!

Lumea asigurărilor în contextul ultimelor evenimente dezastruoase

Ce a însemnat 2024 din perspectiva dezastrelor naturale ce au lovit statele din Europa? Cât de puternic au rămas în mentalul colectiv inundațiile devastatoare din Europa Centrală și de Est (care au afectat Austria, Cehia, Germania, Ungaria, Polonia, România și Slovacia), Furtuna Boris (impact economic de miliarde de euro), incendiile de vegetație din sudul Europei (Grecia, Italia, Spania și Portugalia) sau mai nou - incendiile din Los Angeles sau cutremurele din Santorini?
Citește mai mult
|
|
---|

Informații din LUMEA ASIGURĂRILOR

Despre cum aducem LUMEA ASIGURĂRILOR mai aproape de români

#BusinessSOS
Planul #BusinessSOS - dedicat antreprenorilor care doresc să devină mai responsabili atât față de afacerea lor, cât și față de acei oameni care depind de continuitatea acesteia. Podcastul acestui proiect vine cu informații utile despre cum ar trebui să arate planul de asigurări care să ofere sprijinul financiar protejării unei afaceri, indiferent de nivelul de dezvoltare.
Găsiți aici #BusinessSOS!
#sigurACASA
Campanie realizată împreună cu Poliția Română și ARTS, dedicată fiecărui român care dorește să fie #sigurACASA alături de cei dragi. Această ediție a fost realizată în parteneriat cu Digi TV și a ajuns la milioane de români.
Mai multe detalii aici.
Coaliția pentru Siguranță Rutieră
Lansarea proiectului educațional "Copiii în siguranță: în vehicul și pe drum", un program național de educație digitală dezvoltat în parteneriat cu Ascendia și Salvați Copiii sub umbrela Coaliției pentru Siguranță Rutieră sprijinit de Ministerul Educației
Mai multe detalii aici.
Alianța pentru BunăStare
Alianța pentru BunăStare este un proiect de țară și o platformă de dialog ce susține valori fundamentale, precum coeziunea socială, incluziunea economică și reziliența comunității, care reunește în prezent 19 organizații.

Cu cât suntem mai bine informați, cu atât suntem mai bine pregătiți în fața neprevăzutului
Ca urmare a eforturilor de comunicare susținute, în ultimele 3 luni ale anului trecut, s-au înregistrat aproximativ 383 materiale de presă, cu un reach cumulat de 5.795.674 din care:
ONLINE: 337 articole;
PRINT: 31 articole;
TV: 45 materiale (Digi24,
ProfitTV, Antena3);
RADIO: 3 materiale (Digi FM, România Actualități, Rock FM).



