Campania Atent in Trafic : Cei 40.000

Campania #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000 ridică o problemă importantă cu care ne confruntăm la nivelul societății românești. În perioada 2001-2017, aproximativ 40.000 de oameni și-au pierdut viața în România în accidente rutiere. Mesajul UNSAR și al partenerilor care s-au alăturat acestei campanii este că avem nevoie să conștientizăm că fiecare dintre noi poate fi o victimă a unui accident rutier.

Numărul mare de accidente de circulație și miile de victime înregistrate în ultimii ani plasează România în mod constant la coada clasamentului privind siguranța rutieră în UE. Una dintre cele mai frecvente cauze ale producerii accidentelor rutiere la nivel național este comportamentul șoferilor, generat de educația rutieră precară, de ideea că ”nu mi se poate întâmpla mie” și de lipsa de precauție în trafic.

Obiectivul acestei platforme comune este de a aduce în atenția publicului importanța respectării legislaţiei rutiere și importanța precauției. Împreună, putem schimba comportamente, pentru a reduce considerabil această statistică.

Mesajele campaniei, derulate în perioada noiembrie-decembrie 2019, au fost transmise prin intermediul mai multor canale – presă scrisă, radio, online.

În plus, ca parte a campaniei, UNSAR a oferit gratuit unui număr de 50 de studenți din regiunea București-Ilfov cursuri de condus defensiv, la Academia Titi AUR, în luna noiembrie.

Află mai multe aici.



Share This