16 organizații și instituții susțin Platforma comună de educație și prevenție rutieră #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000

Astăzi am anunțat oficial lansarea platformei de educație și prevenție rutieră #ATENTinTRAFIC – CEI 40.000. Platforma comună este susținută de 16 instituții și organizații din România, printre care Poliția Română și ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară. Prin acest demers, ne dorim să atragem atenția asupra situației de pe șoselele din România – în perioada 2001-2017, aproape 40.000 de persoane și-au pierdut viața în urma accidentelor rutiere.

București, 15 noiembrie 2019: UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România lansează #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000, o platformă comună de educație și prevenție rutieră iniţiată de industria de asigurări și susținută de numeroase organizații și instituții, disponibilă AICI. Demersul pleacă de la nevoia de conștientizare a incidenței ridicate a accidentelor rutiere și a numărului victimelor acestora.

Până acum, 16 parteneri s-au alăturat demersului inițiat de UNSAR pentru promovarea siguranței rutiere – lista rămânând deschisă: Poliția Română, ASF – Autoritatea de Supraveghere Financiară, FGA – Fondul de Garantare a Asiguraților, ISF – Institutul de Studii Financiare, APPA – Asociația Pentru Promovarea Asigurărilor, ARA – Asociația Română de Actuariat, ATA – Academia Titi Aur, AURSF – Asociația Utilizatorilor Români de Servicii Financiare, BAAR – Biroul Asigurătorilor de Autovehicule din România, Cercetașii României, Comunitatea „Cu bicicleta departe”, CTR – Consiliul Tineretului din România, FSAB – Federația Sindicatelor din Asigurări și Bănci, MOTO ADN – Asociaţia pentru Dezvoltarea Naţională a Motociclismului,  PRBAR – Patronatul Român al Brokerilor de Asigurare-Reasigurare și UNSICAR – Uniunea Națională a Societăților de Intermediere și Consultanță în Asigurări.

„Platforma pe care o lansăm astăzi, #ATENTînTRAFIC: CEI 40.000 ridică o problemă importantă cu care ne confruntăm la nivelul societății românești. În perioada 2001-2017, aproximativ 40.000 de oameni și-au pierdut viața în România în accidente rutiere. Mesajul nostru comun este că avem nevoie să conștientizăm că fiecare dintre noi poate fi o victimă a unui accident rutier, indiferent de cât de buni șoferi suntem sau de cât de atenți suntem în trafic, inclusiv ca pietoni. Vrem ca, prin această platformă comună, să aducem în atenția publicului importanța de a respecta legislaţia rutieră și de a fi întotdeauna precauți. Împreună ne dorim să schimbăm comportamente, pentru a reduce considerabil această statistică”, declară inițiatorii demersului.

În prima etapă a acestei campanii, în lunile noiembrie și decembrie ale acestui an, mesajele campaniei vor fi transmise prin intermediul mai multor canale – presă scrisă, radio, online.

„Prin intermediul site-ului Asiguropedia, dezvoltat de UNSAR, transmitem un mesaj la nivelul întregii societăți, încurajând un comportament prudent și preventiv în trafic. Ne dorim ca oamenii să conștientizeze și să devină, la rândul lor, ambasadori ai mesajelor acestei campanii”, declară inițiatorii.

În plus, ca parte a campaniei, UNSAR oferă gratuit unui număr de 50 de studenți din regiunea București-Ilfov cursuri de condus defensiv, la Academia Titi AUR.



Share This