In ultima luna, peste 1 milion de romani au interactionat cu „OAMENII din Asigurari”

În ultima lună, peste 1 milion de români au interacționat cu mesajele campaniei „OAMENII din Asigurări”, derulată de UNSAR – Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România preponderent în mediul online – social media sau site-uri de știri, dar și la radio & TV. Acesta este primul demers de acest fel al industriei locale de asigurări.

Campania s-a concentrat asupra valorii adăugate pe care oamenii care lucrează în domeniul asigurărilor o aduc zi de zi în viețile românilor și la nivelul întregii societăți. Mesajele campaniei au fost vizualizate de peste 3,6 milioane de ori în mediul online din România, pe canalele pe care s-a desfășurat – social media (Facebook & Instagram), Google și site-uri ale publicațiilor de știri.

„Românii merită să știe că această industrie este aici pentru fiecare dintre ei. La nivelul întregii piețe de profil, companiile de asigurări plătesc zilnic despăgubiri de peste 3 milioane de euro. Acest lucru înseamnă că mii de români sunt sprijiniți în fiecare zi, indiferent de tipul de poliță de asigurare pe care o dețin”, a declarat Adrian MARIN, Președintele UNSAR.

„Mai bine de 1 milion de români au interacționat, doar în mediul online, cu campania noastră, iar mesajele acesteia au fost vizualizate de peste 3,6 milioane de ori. Demersul face parte dintr-o amplă strategie de educație financiară pe care o implementăm de la începutul acestui an”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.

Campania „OAMENII din Asigurări” s-a derulat în perioada mai – iunie 2019 și a fost implementată preponderent în mediul online, fiind adresată tuturor categoriilor de public și de consumatori ai industriei de asigurări din România.



Share This